SWASTA PULA TANGGUNG SARAPAN MURID?



Ray Hunter

TAHUKAH ANDA.. Program Sarapan Percuma (PSP) membabitkan peruntukan antara RM800 juta hingga RM1.67 bilion.

BANYAK TU !!! BILION RINGGIT.. Nasib baik tak RM2.6 bilion.

Selepas saja Maszlee Malik diarah letak jawatan dari jawatan Menteri Pendidikan oleh Tun, tiba-tiba Program Sarapan Percuma tersebut dibiayai pihak swasta pula ??!

Apa dah jadi pada peruntukan PSP tersebut & ke mana ia digunakan jika pihak swasta yang tanggung ??!

Adakah Tun Mahathir ini begitu 'allergy' bg projek- prijek  untuk bantu murid- murid miskin ??.. Program makanan percuma untuk budak sekolah jer pun..

PRK Kimanis kan dah nak dekat ni... 😁😁😁

~SR


No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

KEPAKARAN MENANGGUH TERLETAK PADA HADI

W.Fauzdin  Memang kepakaran Hadi tangguh menangguh ni.  Perkara agama seperti hudud dan RUU 355 itu pun selamba je dia tangguh, setakat deng...