UMNO DULU SEKAT MASUK UNIVERSITI, PH BUKA SELUASNYA, TAPI LEBAI TETAP KATA UMNO LEBIH BAIK



Cuba jwb dgn jujur, zaman umno jadi kerajaan dulu, dpt tak parti lebai masuk universiti utk jual agama? Kirim salam ok. Usahkan universiti, sekolah tadika pun lebai diharamkan masuk. Nak mengajar di masjid2 pun tak dapat.

Alhamdulillah, di bwh kjaan PH, lebai bebas keluar masuk universiti jual agama. Di masjid2, usah ceritalah, tegang2 urat lebai maki hamun kerajaan.


Di dalam keadaan begitu, cuba tanya lebai, mana lebih baik di zaman Umno jadi kerajaan atau di bwh setahun lebih PH jadi kerajaan? Berani potong jari, lebai tetap akan kata kekasih dan buah hatinya sekarang iaitu Umno lebih suci lagi menyucikan itu lebih baik dan syarie. Berilah royalti minyak banyak mana pun kat negeri lebai perintah, lebai tetap akan puji dan puja umno jugak.

Itulah lebai. Lebai ni, demi kepentingan perut dan partinya, mereka bila2 masa boleh tukar hukum Tuhan, bila2 masa boleh berkawan dgn syaitan dan bila2 masa boleh bermusuh dengan para Malaikat. Apa yang penting bagi mereka, rakyat dan umat mesti ditipu dan dipengaruhi agar mereka akan taksub dengan lebai dan akan sanggup minum air kaki lebai utk masuk syurga, kononnya.

WFAUZDIN NS


No comments: