TV SELANGOR DIGODAM LAGI...


Selangor- TVS atau stesen Tv selangor yang beroperasi bagi sekian lamanya kini telah di godam unuk kali ke 2. beberapa bulan lepas ,TVS yang menyiaran berita dan video bagi Pakatan Rakyat didapati menyiarkan berita yang menyeleweng , sehingga betita yang disiarkan bercanggah seperti kebiasaannya. namun hari ini kesukaran bagi mendapatkan web TVS telah menyebabkan para pelayar sukar untuk mengekses berita dari website tersebut dan dipercayai telah di serang.

Menurut maklumat dalaman, TVS telah di serang lagi,dan sehingga jam 3 petang tadi ianya beroperasi seperti biasa , namun sehingga jam 4 petang tadi, website tersebut telah tidak kelihatan dan pihak pengurusan mengambil tindakan dengan menutup server kerana ingin membaikinya akibat di godam.


Punca utama kenapa ianya di godam disebabakan TVS menjadi pemangkin kepada berita bukan sahaja meliputi negeri selangor, malahan menyeluruh dan disebabkan semua berita tersebut berserta dengan video, maka ianya menjadikan berita bergambar dan menarik para pengekses dan pelayar mendapatkan maklumat.Sehingga jam 5 petang ini, website tersevut tidak lagi muncul di internet.

No comments: