JANGANNHILANG FOKUS PADA ISU YANG SEBENARNYA

 

May be an image of text


Aku setuju dgn Daniel Zairin. Aku pun naik meluat tgk ada jenis dok menganjing kwn2 penyokong PH tak habis2 digelarnya walabit la seolah2 musuh. Sungguh menganggu FOKUS. BUANG MASA SUNGGUH dok melintas di NEWS FEED. Takkan aku nak kena Unfriend semua? Rakyat sedang derita dan mati angkara #KERAjaanPNGagal depa dok sibuk provoke kwn2 satu pasukan buang tenaga dan resources dengan benda yg tak beri kesan perubahan besar pun kpd masalah rakyat skrg.

Aku rasa terpaksa UNFRIEND lah bermula dgn yg FAKE ACC. Fake Acc ni kalau tak provoke takpe, aku accept. Provoke jer..aku tendang dari list dulu sbb jenis tak pernah introduce diri. Yg PM aku dan introduce diri dan nama sebenar takpe. Aku accept.

Aku ckp terus terang, aku memg tak suka Fake Acc yg REMPANG sbb aku rasa org jenis ni pengecut dan tidak bertanggungjawab. Nak kecik hati pun lantak hgpa la. Kalau behave aku tolerate. Kalau kaki provoke, cari gaduh memg aku terajang. Aku tgk ada fake acc yg dok gelar sesama kwn tanpa ada rasa tggjwb dgn kata-kata dia sbb dia fake tarak sape kenal. SIAL.

- Zus Din

24 Julai 2021

 

No comments: