KATAKAN TIDAK PADA MAHATHIR.

 

No need to apologise to Anwar, says Dr Mahathir | Free Malaysia Today

Bak kata Iswardy Morni , Anwar beri syarat "Puteri Gunung Ledang" kepada Mahathir jika mahu bersama PH dalam Grand Coalition.  Anwar kata, tiada masalah asalkan sanggup terima reform, tidak bobrok, tidak amalkan kronisma atau nepotisma dan tinggalkan perangai lama.  Siapa yang kenal Mahathir, pasti tahu MUSTAHIL Mahathir akan tunduk kepada syarat Anwar sebab Mahathir sudah nyatakan baru-baru ini dia tidak perlu taat dan patuh kepada Anwar.  Kedua, apakah masuk akal Mahathir setuju dengan reform?  22 Bulan dia jadi PM, bunga-bunga reform pun tidak nampak bahkan yang nampak sikap dia yang ego dan munafik yang telah mencemarkan imej PH.

Maka, tindakan Anwar yang telah memerangkap Mahathir itu patut dipuji.  Mahathir silap orang untuk bertempur.

KATA KATA MUKHRIZ

Dalam program bicara semlm, Mukhriz kata negara perlu kepimpinan muda. Dia lupa ke, dalam negara kita ini ada makhluk tua yang dah jadi PM dua kali, masih bercakap nak jadi PM kali ketiga, bahkan makhluk tua dari langkawi ini juga sanggup musnahkan PH hanya untuk jadi PM kerajaan perpaduan yang beliau idamkan? Mukhriz kenal tak siapa makhluk tua bangsat tu? Aku harap pimpinan Keadilan jangan lupa makhluk ini. Pimpinan parti lain nak sembah dia, lantak pi lah...

OT95 TAK AKAN TUNDUK

Mahathir dah kata, dia tak perlu patuh dan taat kepada Anwar selaku Ketua Pembangkang atau Pengerusi PH.

Ini peluang baik. Anwar pun 'offer" kat Mahathir, Kalau mahu join PH, mesti terima prinsip dan reform yang akan dibawa oleh PH dan jangan ulang perangai buruk yang lama.

Korang agak Mahathir yang terkenal dgn egonya dan telah berjanji tidak akan patuh kepada Anwar, akan terima tak syarat Anwar? Kompom tidak, kan? Maka...kita semua akan selamat dari sang saka.....

Bijak tak Anwar? Haha....Tentu la bijak.....

 


WFAUZDIN NS



No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

LAPORAN POLIS TERHADAP PROF KANGKUNG.STEVEN HARUS SAMAN .

  Hariz Zafrie Laporan polis telah dibuat terhadap seorang profesor berhati jahat yg mencetuskan kebencian antara kaum..