TAKDIRRR


Nizam aka

Image may contain: 4 people, text

Hadi,Zuhdi..Kami faham perasaan kamu..Satu Malaysia boleh faham..Tak perlulah nak buat knyataan "play safe" kerana bimbang umno dan PN akan terasa..Kononnya Pas beri laluan elak pertembungan.. Kesungguhan kamu dan parti kamu untuk bertanding dalam PRN Sabah,satu Malaysia dah nampk..Awal-awal lagi Takiyuddin dah umum,Pas akan tanding 10 kerusi..

Malah beliau dah brsedia untuk umum Dun-Dun yang bakal Pas tandingan..Kamu pula sanggup untuk turunkan maruah parti kamu bila sanggup mnggunakan lambang dacing bn utk calon-calon parti kamu dalam PRN Sabah..Tak pernah pun kamu ucapkan yang Pas tidak akan bertanding krana ingin beri laluan kpd parti-parti yang lain bertanding..Bila Pas diumum tiada kerusi,barulah kamu buat knyataan itu,semata-mata nak sembunyikan rasa kecewa?Tapi hakikatnya ramai pemimpin-pemimpin Pas yang sememangnya kecewa..Bacalah sendiri kekecewaan pemimpin-pemimpin Pas dalam media-media tu..

Dari dulu lagi,ATGNA dah berpesan supaya jangan berkerjasama dan jangan percayakan umno..tapi kamu degil..kamu tak dengar.. krana semata-mata nak kejarkan jawatan,pangkat dan kuasa..



No comments: