CALON UMNO KENA BAYAR 100 JUTA???



ZAHARIN MOHD YASIN

Entah ya atau tidak. Khabarnya calon UMNO/BN kena tandatangan surat aku janji. Jika keluar parti kena bayar 100 juta.
2. Ini menunjukkan pemimpin UMNO era tahun 70an dan 80an sudah pupus.

Dahulunya untuk mengelakkan melompat ke parti lain. Calon-calon UMNO dan BN kena menandatangan surat kosong meletakan ahli Dewan Rakyat atau Dewan Negeri.

Aku setuju 100% kata Tun Dr Mahathir Mohamad ini:
Dalam wawancara bersama Malaysiakini pada Khamis lalu, Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Muhyiddin Yassin sebagai perdana menteri yang sangat lemah.

Sebab penasihat utama dia MakChik Gemok dan SetPol Botaknya. Aku rasa dua ekor ini yang sebenarnya Perdana Menteri. Semua benda dia nak susun. Tadi di Magelan Hotel. Kota Kinabalu.

Nampak aku, tak nak jumpa.

Ohh aku terlupa.. Dia PMO.. aku OKL-Orang Kaki Lima. Aku tunggu Muhyiddin Yasin tak jadi PM lagi.. Jangan sampai anjing pun tak menyalak.. kerana menyampah. Aku sekurangnya anjing masih menyalak bila nampak aku, sekurang dia hurmat dan bertegur sapa.


No comments: