KISAH HADI DIKATAKAN SOKONG SYIAH



Rakyat Syria masih merayakan hari yang bersejarah sempena terbunuhnya General Qassem Suleimani yang selama ini bertanggungjawab membunuh ramai rakyat Syria dan Iraq khususnya mereka yang menganut fahaman Sunni..

Hari ini di Idlib sebuah daerah di Syria sedang berlaku pembunuhan yang kejam ke atas orang awam kononnya untuk menuntut bela atas kematian General mereka..

Walhal.. General mereka "Mampus" akibat dari serangan yang dirancang US.. Tidak ada kaitan langsung dengan penganut Sunni.. Akan tetapi kegilaan pihak Syiah Rafidhah menjurus kepada pembuhan beramai-ramai untuk melepaskan api dendam mereka semata-mata..

Salam takziah kepada saudara²ku di Idlib.. Bersabarlah.. Moga Allah merahmati kalian semua dan dikurniakan darjat syahid di sisiNya.. Aminn..

Sekian.

Miqdad Zakaria
Ketua Pakatan Harapan Marang
4/1/2020




ULASAN NATURAL DARI PENYOKONG PAS.


Kita bersangka baik TG Hj Hadi dapat maklumat yg tidak tepat ttg perjuangan mereka di Syria. Mungkin juga maklumat yg diperolehi drpd satu sumber yg sesuai dgn uslub para pewala di kelilingnya yg sgt menyokong ISIS dan rakan sewaktu dgn ya.

contohnya menantunye sendiri Ustaz Din yg dgn bangga membuat posting ttg sokonngannya terhadap perjuangan ISIS dan rakan perangai sewaktu dengannya. Cuma bila ditegur barulah posting hilang drpd fb.

Lagipun kalau dilihat perangai geng kartel dedak tindak2 mereka tidak mengikut uslub Tok Guru Nik Aziz.. Mereka ni berlakun je depan almarhum Tok Guru sbb aura Tok Guru lebih kuat drpd TG Hj Hadi. Sebenarnye mereka lebih suka gaya TG Hj Hadi yg keras dan kurang kompromi

No comments: