KARTUNIS ZUNAR AKHIRNYA DAPAT BAG BERJENAMA BIRKINNYA.

 

AKHIRNYA DAPAT BIRKIN!!





Sejak dulu masa saya banyak melukis Kak Ros, ada satu yang saya cemburu mengenai dia, iaitu Beg Birkin. Dia punya berates koleksi beg Birkin. Kerana itu saya bercita2 untuk memiliki BIRKIN saya sendiri . Nak memiliki BIRKIN bukan mudah - untuk membelinya harus buat melalui tempahan awal, kadang2 sampai setahun. Harga paling murah USD100,000. Sejak itu saya berusaha termasuk "menabung dari kecil" dan berdoa berterusan.


Tak hairanlah hanya ada beberapa individu saja di Malaysia ini yang dapat memilikinya.

Dan hari ini sayalah salah seorang individu bertuah itu.

Hari ini juga, penantian dan doa saya sejak bertahun3 terjawab dan cita2 saya terkabul! BIRKIN kini berada di tangan saya. Saya membeli dengan harga 241,885 (tetapi rupiah), bersamaan RM68 termasuk harga pos. Ia dibuat dari kanvas, tapi dengan gambar muka dicetak Birkin. Tapi itu tak penting, yang penting bila bawa orang sangka BIRKIN! Jangan2 koleksi Kak Ros yang beratus2 buah itu semuanya canvas, bercetak Birkin. Mana tahu...




No comments: