LEBAI LEBAI

 

Hahaha... Cerita gempak. Konon berani sangat. Sebut ustaz sana, ustaz sini. Cabar konon kalau nak berdebat sebut je masa & tempat. Sekali bila orang sahut, tup tup berdebat bukan ajaran Nabi saw.

Pulak dah. Adoi! Hahaha... Aku tengok video tu hari tu rasa semangat dah. Best ni. Banyak boleh belajar kalau dia heavyweight bertemu. Sekali tengok... hampeh. Buruk malu yo.
Kalau nak jadi penakut jangan cabar orang. Kalau nak cabar orang jangan jadi penakut. Setara ni pun ramai walaun yang serah otak. Hm... Entahlah...
- R a j a G e l a p -
.
0:00 / 1:14
Tuan-tuan yang mulia, ada sahabat memberikan saya video ini. Pelik juga saya. Cepat betul ustaz ini hilang ingatan siapa yang mencabar siapa untuk berbahas.
Tetapi tidak mengapa, saya hanya menerima tawaran dialog. Jika tidak mahu janganlah tawarkan daripada awal.
Saya doakan agar ustaz ini diberikan kesihatan dan dikurniakan ingatan yang baik.
Sekian.
Dr Rozaimi Ramle

No comments: