TERIMA KASIH YB USTAZ ATAS KENYATAAN ITU...

 

TERIMA KASIH YB USTAZ ATAS KENYATAAN ITU...


Image may contain: text that says "berkata, PH masih memerlukan sokongan daripada ahli Parlimen di luar 'circle PH' untuk meyakinkan Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah. "Sebab itu kami sentiasa berinteraksi dengan ahli Parlimen di luar PH dan meninjau peluang untuk menukar kerajaan yang tidak stabil ini. PN dan Muafakat Nasiona juga sentiasa bercakaran sesama mereka. "Oleh itu, PH kena bertindak segera untuk selamatkan negara dengan meluaskan kerjasama dengan ahli Parlimen lain kerana menyedari bahaya jika terus mengekalkan kerajaan tidak stabil ini," katanya. ~Petikan daripada Sinar Harian 16 Disember 2020~ htts//wwsahaian.com.my/articl"Image may contain: 1 person, standing and suit



Terima kasih YB Ustaz Hasanuddin Mohd Yunus kerana masih meyakini bahawa DSAI, Pengerusi PH masih calon PM paling layak terajui negara dari kalangan Pembangkang. Yang sorang lagi tu dari PEMBANGANG agaknya?

Saya tahu Ahli Parlimen Hulu Langat ini pernah berbincang dgn DSAI sebelum ini ketika kecoh Option 1 & 2. Sebab tu saya TIDAK PERCAYA bila ada AJK Amanah Pusat personally call dan bagitahu saya yg YB Ustaz Hasanudin KUNUNnya TURUT hilang percaya kepada DSAI apabila secara Split Second dia buat keputusan TIDAK MAHU UNDI BELAH BAGIAN pada Bacaan Kali Kedua Undi Kali Pertama B2021 pada 26 November yang lalu.

Fitnah boleh sahja akeluar dari puak-puak yang dok ber ana enta nih. Ia tidak mustahil demi memburuk-burukan DSAI.

Wallahualam.

- Zus Din

16 Disember 2020

No comments: