*SYABAS DAN TAHNIAH KEPADA DATO SERI ANWAR IBRAHIM DAN PH*

*SYABAS DAN TAHNIAH KEPADA DATO SERI ANWAR IBRAHIM DAN PH*

Sebagai penyokong dan pendokong Pakatan Harapan saya melihat kemenangan pengundian di parlimen kali ini terlalu rapuh bagi kerajaan Perikatan Nasional dan bagi pembangkang satu kejayaan kerana kita berjaya mewujudkan satu pakatan yg besar serta padu dan mampu menjadi mimpi ngeri setiap malam pimpinan PN selepas ini.

Ye kerajaan PN masih kekal tetapi ini bukan bermakna mereka di hati rakyat kerana peralihan kerajaan bukan melalui pilihanraya di luar tetapi melalui pengundian di parlimen yg kita sendiri tahu kisahnya.

Tidak pernah berlaku dlm sejarah Malaysia pembangkang sekuat ini. Bagi saya ia bukan kekecewaan bagi pakatan harapan tetapi ia pembuka jalan kearah penapisan pimpinan negara yg lebih telus dan ikhlas selepas ini.

Kini masanya pimpinan pakatan fokuskn diri berbakti kepada rakyat seperti biasa dan kukuhkan perpaduan dan gerak kerja kita menghadapi pilihan raya.

Perubahan tidak berlaku dengan mudah dan setiap kesusahan pasti ada hikmah dan ganjarannya di sisi Allah. Sesungguhnya kejayaan sedang menanti dan pasti cuma masanya mungkin belum sesuai utk kita kini. Allah memberi apa yg kita perlukan bukan apa yg kita hajati.pasti ada hikmahnya

Apapun syabas kepada semua ahli parlimen Pakatan Harapan dibawah pimpinan Dato Seri Anwar Ibrahim yang telah membuktikan kesatuan dan kesepakatan bersama. Itu yg paling penting..

Ikhlas dari

Mohd Fakhrulrazi bin Mohd Mokhtar

Adun Meru

 


No comments: