SAKA TUA TERUS MEROYAN MENYERANG ANWAR. MASIH ADA LAGI YANG BERSELERA MAHU BAWA MASUK BERSAMA PH?




Saka tua ini terus meroyan dan mengata kat Anwar.  Berterusan menyerang Anwar dan sentiasa salahkan Anwar.  Ada pernah Anwar respon kepada orang tua keparat ini?  Anwar tidak perlu respon kepada orang tua nyanyuk bahkan perlu simpati kepadanya.


Simpati kepada si saka tua ini adalah dengan melarangnya samasekali berjuang bersama kita.  Kita tidak mahu dia menambah dosa di ujung2 nyawanya apabila nanti dia berterusan merosakkan PH dengan agenda peribadi dan dendam kesumatnya terhadap Anwar.  Memberikan ruang kepada si tua kutuk ini untuk berpolitik, bermaksud kita mengizinkannya untuk terus menjadi munafik.  Apakah kita sanggup?  Biarkan kerja membawa masuk orang tua seperti ini ke dalam gabungan PH dibuat oleh puaka-puaka lain, bukan dari kita yang mahukan reform.  


Dulu, kita didendangkan kononnya tanpa Umno, melayu mati.  Apakah benar?  Tidak.  Umno tiada kuasa pun melayu masih wujud.  Melayu yg baik berada di dalam PH.  Melayu yg hipokrit dan menjual agama berada dalam parti lebai.  Melayu yang khianat berada dalam kerajaan pintu belakang.  Bukankah masih ada melayu?


Sekarang, Mahathir sebut PH tidak boleh dapat sokongan melayu jika tidak bawa dia masuk.  Dia lupa ke asal usul dia?  Dia melayu tulen ke sibuk cakap pasal melayu?  Dia lupa ke berapa kerusi parlimen melayu yang dia dapat dalam PRU14 yang lalu?  Dia tidak ingatkah, dia yang kuburkan dan haramkan parti umno, parti keramat orang2 melayu, kemudian buat parti Umno baru suatu ketika dahulu?  Bukan orang melayu tulen yang musnahkan parti melayu.  Habis siapa?  Karala? 


Terutamanya warga Keadilan, marilah kita bersama menjadi benteng mempertahankan sebarang bentuk serangan dari si tua kutuk ini terhadap Presiden dan parti kita.  Kepada para pemimpin dan penyokong harapan yang tidak pernah termakan 'nasi kangkang' atau terminum air tapak kaki si tua saka ini, teruskan, kita pertahankan PH ini dari dimusnahkan sekali lagi oleh si keparat ini.  Biarkan dua tiga ekor yang telah menjadi khadam kepada si tua kutuk ini untuk terus bekerja dan mempertahankannya.  


WFAUZDIN NS

(function() { var d = document, w = window; w

BERSAMA BN, UMNO BERKUASA 60 TAHUN, KALAU BERSAMA PH, TIDAK MUSTAHIL MAMPU BERTAHAN 120 TAHUN

  Tulisan ini ditujukan khusus untuk pemimpin, ahli dan orang-orang UMNO di seluruh negara. Ia bukan untuk menghasut atau meracun minda, tet...