NAK TANYA PARTI AGAMA PAS.

 

Mohd Asri Abu Bakar

Salam.


Dah nak masuk tahun baru 2021 dah kita ni. Dah hampir 11 bulan PN memerintah. Ingatkan bertambah baik rupa-rupanya, bertambah parah.

Pertanyaan ikhlas utk PAS..hudud mana hudud?. Dah selesai ker pembentangan RUU355?..Kes Adib, dah terbela?.Takde apa2  lagi..kan?.

Yang kita dengar..tahun ni banyak pulaklah kes-kes yang melibatkan 'sumbang haram' oleh lebai-lebai PAS. Kedai-kedai judi pun semakin kerap beroperasi dan di 'halalkan'. Daging import 'haram' pun...semakin berleluasa. Pihak berkuasa yg menerima rasuah pun semakin berlambak-lambak kes-kesnya. Jadi, apa yang bagus sangat tentang pentadbiran PN dan PAS?. Takde jugak, kan?!!!.

Yang kita dengar..lebai-lebai PASik di Kelantan beli kereta-kereta mewah. Yang kita dengar, MB Kedah duk perlekehkan orang-orang susah. Malah, dia sanggup untuk mengalihkan aliran Sg Muda kerana tamak, dengki dan ada sikap rasis yang melampau. Ada pulak Menteri dari PAS (Menteri MEWA).suruh penduduk-penduduk Kelantan tadah air hujan pastu mintak rakyat menderma RM10 setiap seorang. Dia bagitahu jugak "masalah air di Kelantan hanya boleh di selesaikan pada tahun 2045". Masa tu, dia pun dah mampus kojol dan sedang kena belasah ngan malaikat dalam kubur. Tapi, pertanyaan jgk, itu sahaja ker kebolehan lebai-lebai PAS?....dan pertanyaan sekali lagi... hudud mana hudud?.

Mereka hendak sangat berkuasa dan berpolitik..tetapi terus-menerus memainkan isu-isu kaum dan agama. Tapi, berjayakah mereka dalam merealisasikan segala fitnah dan tohmahan yang mereka lemparkan semasa mereka menjadi pembangkang? Yillek..zero dan hanya kebodohan sahaja yang kita nampak terhadap lebai-lebai ini yang telah di cop serta telah di sahkan sebagai pelacur dan pedagang agama. 

Tahun 2020 ini..tidak menunjukkan sebarang peningkatan hidup rohani, jasmani, fizikal dan mental kpd seluruh warga Malaysia. Ini, bukanlah salah rakyat..tetapi HUKUMAN kepada mereka-mereka yang tergila-gilakan kuasa dan merampas pimpinan pilihan rakyat melalui gabungan yang hina dan celaka. Kini...Allah tunjukkan kepada penjahat-penjahat ini, bahawa dia telah menghantar hanya sedikit virus yang di namakan covid-19 sebagai tanda KEMURKAANNYA!!!. 

TQ.

Yang ikhlas, jujur dan benar.

Mohd Asri Bakar.


Selamat menyambut tahun 2021.




No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

KEPAKARAN MENANGGUH TERLETAK PADA HADI

W.Fauzdin  Memang kepakaran Hadi tangguh menangguh ni.  Perkara agama seperti hudud dan RUU 355 itu pun selamba je dia tangguh, setakat deng...