2021 semoga tiada lagi agamawan munafik



 KENA TIPU

RUU 355: Dulu galak serang PH, sekarang Pas perlu 'pertimbangan, penelitian  secara menyeluruh' – Malaysia Dateline



ISU DAGING HARAM mengakhiri tahun 2020 dengan bermacam reaksi dari masyarakat Malaysia.

Ada yang buat TUDUHAN bahawa ianya telah berlaku selama 40 TAHUN , ada yang kata sejak 2014 saja.

Apa pun bukan tarikh dan masa ianya berlaku yang aku nak cuit , aku cuma nak cuit tentang DI MANA PEJUANG² ABATA yang kuat menyalak dahulu.

Suatu ketika dahulu…

  1. SANGGUP BERBASIKAL dari jauh untuk ke padang Merbok semata² nak berkumpul untuk RUU355 , sekarang siapa yang bertanya tentang RUU355 akan di anggap sebagai BISIKAN DARI SYAITAN pula , memang hanat puak ni.
  2. SANGGUP menyerbu kedai² runcit yang menjual arak , walhal yang minum arak TIDAK SERAMAI YANG MAKAN DAGING HARAM , dan SEKARANG arak sudah di ganti dengan perkataan “beer” dan terus boleh di jual di kedai² runcit , kepala atok dia lah.
  3. Pertandingan ratu cantik adalah HARAM ketika mereka bukan kerajaan , sekarang TIDAK MENGAPA asal di tukar sahaja TAJUK pertandingan itu , “lebai kolop” memang suka bab² seks ni.
  4. Cabutan khas JUDI yang hanya 8 kali setahun di zaman DAP dalam kerajaan TELAH DI TAMBAH MENJADI 22 kali setahun di zaman PAS & MELAYU ISLAM berada di dalam kerajaan….dua kali hanat ni.

PENDEK KATA , mereka semua adalah PEJUANG² MUNAFIK yang sedang berada di dalam kerajaan hari ini.

BILA TIBA bab kes DAGING HARAM tidak ada seekor munafik pun yang hendak BERSUARA atau MENYALAK SEPERTI ANJING seperti waktu MEREKA TIADA KUASA dahulu.

Malah MENTERI AGAMA yang MENYOKONG PEMUKA² MUNAFIK itu dahulu di lihat TIDAK TAHU BERBUAT APA² berkenaan kes daging haram ini , ( inilah bahana meletak orang yang bukan arif memegang jawatan ).

Siapa dalang , dan siapa bersubahat aku taknak tegur , itu urusan pihak berwajib menjalankan tugasnya , apa yang aku harap UNDANG² BERKENAAN PEMAKANAN ORANG² ISLAM HENDAKLAH DI PERKETATKAN dan HUKUMAN BAGI YANG MELANGGARNYA HENDAKLAH BERAT MELEBIHI DARI SETIMPAL.

Orang Melayu….. TERUTAMA orang Melayu KELANTAN & TERENGGANU , aku nak bagitau satu sahaja , korang adalah orang² yang BERSUBAHAT dan akan di soal di akhirat kelak kerana korang yang TERUS²AN MENYOKONG PEMUKA² MUNAFIK INI , azab yang ALLAH akan beri kepada yang bersubahat adalah berat , tinggalkan mereka² tersebut sebelum menjadi lagi teruk , lagipun MENINGGALKAN PEMUKA² MUNAFIK YANG BERSERBAN , BERJANGGUT & MENJUAL AYAT ALLAH tidak akan menjadikan korang kafir.

SAJA NAK BAGITAU , kepada orang² Melayu lainnya , JADILAH ORANG BIJAK , cukuplah terus²an DI BODOHKAN dengan ayat DEMI MELAYU , DEMI ISLAM , mereka semua yang menyuarakan ayat itu kencing pun belum tentu cuci bersih.

SELAMAT DATANG 2021.

SHUKUR MOHAMAD

No comments: