HATI-HATI ADA PIHAK MAHU BUAT "KENDURI RAKYAT" TAPI MAHU PERANGKAP AHLI KEADILAN UNTUK KELUAR PARTI DI PAHANG



Baru-baru ni di Bera, mereka merancang untuk buat perjumpaan dan sidang media untuk keluar parti beramai2.  Surat-surat  telah diedarkan bagi tujuan tersebut.  Malangnya, rancangan tersebut gagal kerana tiada sambutan bahkan di kubu kartel kuat di Pahang iaitu di Bera sendiri pun nak cari 10 orang untuk keluar parti pun gagal.

Maka, plan hari itu gagal.  Usaha untuk mengumpulkan ahli-ahli  Keadilan yang sanggup jadi "pelacur" politik seperti bos mereka Si Kitol Semburit dan Mak Lampir yg cuba diusahakan oleh balaci kartel dari Jerantut, yang kalah bertanding KC Jerantut ini gagal samasekali.

Namun, usaha jahat mereka tidak habis di situ.  Terbaru, pada 15/3/20 ini di Bera juga, mereka mahu jemput lagi.  Kali ini mereka cuba memperdaya ahli-ahli  Keadilan atas nama "jemputan kenduri".  Siapa anjur?  Siapa lagi, NGO yang dulunya jadi ejen kartel iaitu "MuaFuckat" tu la.  Inilah NGO yang jadi ejen bantu si kitol dan mak lampir untuk menjayakan cita2 pengkhianatannya.

Pada hari kenduri itu nanti, mereka mahu kendurikan sekor-sekor ahli yang bodoh yang boleh mereka tipu, agar keluar dari parti untuk bersama si kitol dan mak lampir.  Si kitol semburit dan mak lampir tu kini belum sah menjadi ahli Bersatu walaupun borang untuk menjadi ahli mereka dah hantar.  Samada Bersatu terima mereka atau tidak, belum tahu lagi.  Oleh itu, mungkin semburit ni mahu tubuhkan parti baru yang akan bersekongkol dengan pengkhianat yang merampas kerajaan PH baru- baru ni.

Aku nasihatkan kepada semua pejuang Keadilan khususnya di negeri Pahang agar jangan jual maruah diri dan menjadi "pelacur politik" hanya untuk memuaskan nafsu dua ekor pengkhianat ini iaitu Jemin semburit dan Mak Lampir.  Mereka berdua tidak akan lama dgn jawatannya sekarang kerana orang khianat tidak akan selamat.

Jangan terperangkap dengan agenda ejen  kartel yang telah khianat kepada kita hingga sanggup jatuhkan kerajaan yang dipilih oleh rakyat asalkan cita2 mereka tercapai. Mereka akan gunakan majlis kenduri itu nanti untuk buat sidang media kononnya ramai ahli Keadilan umum keluar parti.  Adakah anda sanggup "dikendurikan"?

WFAUZDIN NS


No comments: