Zahid Hamidi dipenjarakan Lebih Lama dari Azmin kerana Ds Anwar..

Oleh arina Riana

Zahid Hamidi dipenjarakan Lebih Lama dari Azmin kerana Ds Anwar..

Aku baca tajuk akhbar hari ini agak menggelikan hati bila Azmin dakwa dia terlebih dulu dipenjarakan berbanding Ds Anwar.. Apakah begitu Jahil Azmin untuk membezakan istilah Penjara dan Ditahan(Lokap) alam Membantu Siasatan.. Mahkamah mana yang menghukum Azmin ? Boleh bagi tahu..

Untuk Pengetahuan pentaksub Azmin.. Masa Anwar dipecat tahun 1998, Aku baru berusia 16 Tahun..Tapi takda lah aku mudah lupa dan mudah diperbodohkan..Masa Anwar dipecat, Bukan hanya ada Azmin.. hatta Zahid Hamidi, Zambry Kadir, Zahid Mat Arip,Lokman Nor Adam, Ezam pun berada di belakang Ds Anwar.. Menyokong Ds Anwar..

Malah Zahid Hamidi ditahan ISA dengan beberapa pimpinan ABIM kerana mempertahankan Anwar pada ketika itu lebih lama dari tahanan yang kena keatas Azmin.. Boleh jadi masa tu Azmin merayu kepada bapa angkatnya Tun Mahathir.. Sudah pasti orang seperti Zahid hamidi dan Zambry tak dapat pertahan lama.. sebab masa dalam UMNO depa pelahap Projek dan Komisen..

Apa nak heran dengan 3 hari tahanan untuk siasatan kepada Azmin, Berbanding dengan Ezam, Lokman Nor Adam, Zahid Mat Arip yang ditahan ISA lebih 2 Tahun kerana mempertahankan Ds Anwar ? 

bezanya depa terlebih dulu Khianat dan U-Turn berbanding Azmin... kalau nak ikut tempoh depa ditahan.. bekorban untuk Ds Anwar..Depa lebih reformis dari Azmin.. Azmin hanya kelompok Opprtunis..

Sudah sudah lah berbohong Azmin.. Tengok keaku Azmin dah mcm Azwan Ali.. Dulu aku selalu kata entah kenapa adik beradik dia semua sakit jiwa, Dari Umi Hafilda.. Sampaikan Azwan Ali.. Ingatkan Azwan Ali jer tagihkan perhatian.. rupanya Azmin pun sama.. Hari ini baru kita nampak, Satu keluarga rupanya sakit jiwa.. Tagihkan Perhatian dan Kasih Sayang.. :)

Ipohmali

*#AnwarPM8*
*#GemilangBersamaAnwar*
*#TolakKARTEL*
*#TolakFitnah*
*#SikitolPenipu

No comments: