AKU RASA KALAU AWAL AWAL CERITA NI DITAYANGKAN...KELUAR MUKA 2 EKOQ NI ..SAHIH TAUKE ALAMI KEMEROSOTAN JUALAN TIKET.

 




Aku tengok ada yang marah, ada ayang nak boikot bila Adi Putra umum akan bantu jentera Pemuda BN dalam PRU15 nanti.


Jangan marah dan tak payah boikot. Biarkan saja. Itu pilihan dia. Setiap individu ada hak sendiri untuk pilih parti mana mereka nak sokong.


Kita pun ada artis seperti Altimet, Hans Isaac dan Afdlin Shauki. Mungkin ada artis lain yang aku tak perasan. Tapi ada la.


Hormati pilihan masing-masing. Apa yang penting, kita patahkan setiap hujah mereka. Setahu aku tak ramai artis yang mahir isu semasa.


Aku yakin rakyat dah matang. Rasanya orang tak undi parti hanya kerana artis yang dia suka sokong. Lebih utama dapatkan keyakinan rakyat dari pikat artis. Guane boh?


 

Raja Gelap 

No comments: