JAWATANKUASA BUKA PARLIMEN...PATUT LA SEMBAB

 

May be an image of 1 person and text that says "BERNAMA Jawatankuasa dibentuk teliti persidangan Parlimen PM @MuhyiddinYassin Abdullah bernama.com/bm/am/newp... Translate Kepada pengurusan Rafah kerajaan yang @rafidah72 saya Saya inginkan sedikit pencerahan. berisiko PPE kerana kita membuang 500 ambulan? Kita tidak perlu negative pressure yang saya mahal. kita semua ber- tidakcuk lter. Stafhospital Intubasi merata- berubatan sepatutnya Parlimen Malaysia dakko saya Web App ♡ 27Ree @rafidah72 weets More negative pressure ambulances to be procured to ferry Covid-19 patients- Dr Adham pencerahanya. procure.. lance Abdullah @rafidah72"


MOHD MUKHLIS MOHD SYARIF


Help me to understand this, nak buka parlimen pun nak kena ada jawatankuasa? Semua benda nak ada jawatankuasa, padanla serba serbi slow.

Apa yang susahnya nak buka sidang parlimen, Ahli Parlimen semua dah dapat suntikan vaksin Covid, last year waktu nak lulus belanjawan 2021 takde pun masalah sampai macam ini.

Melainkan, kalau buka parlimen itu, Mahidin akan hilang kuasa, that makes more sense.

Tapi tang beli negatif pressure ambulance yang mana Doktor Pakar sendiri kritik, tak ada pula jawatankuasa? Padahal keperluan mendesak adalah untuk wad yang ada penapis HEPA bukannya negatif pressure ambulance.

Saya rasa kewujudan mana-mana jawatankuasa itu bergantung dengan siapa yang untung di sebalik deal tersebut.

 

No comments: