SEBULAN DAPAT PELUANG- SAMA SAMA FIKIRKAN LAH

 

Tarikh Anwar sepatutnya dijadualkan mengadap di mana akhirnya jadual mengadap itu terpaksa ditangguhkan secara tiba² adalah pada 22 September 2020..

Dan hari ni sudah 22 October 2020..

Sebulan dah Muhyidin dapat masa kecederaan..

Sebulan Muhyidin dapat masa kecederaan berunding dengan Zahid dan UMNO..

Sebulan masanya Muhyidin dapat call, tanya dan pujuk MP² UMNO supaya bersama beliau..

Sebulan masanya..

Sebulan beb!

Korang fikir sendirilah bagaimana Muhyidin boleh dapat masa kecederaan selama sebulan tu..

Nak cakap pun susah..

Tak cakap kang orang tak faham lak..

Lu fikir sendiri lah..

Komando

hebat

pun akan gagal kalau serang hendap dia tertangguh selama sebulan lebih dalam keadaan musuh tahu rancangan dia..

Cp- Liang Lahad

 

 

 

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

KERAJAAN GAGALIS...KAYANGAN LAIN, MARHAEN LAIN

IBRAHIM MAT ISA Khabarnya ada sekumpulan pelajar dekat sebuah kolej di negeri Perak sampai kena hambat untuk disaman oleh penguatkuasa sebab...