ANWAR HARUS SEDAR GAME MAHATHIR

HAMSINA HAMZAH

Kaji sejarah, kemahsyuran mahathir tercipta ketika dia bergandingan dgn DSAI. Tiada apa yg luar biasa tercipta semasa dia bersama Musa hitam, tun ghafar baba dan daim.

Saya berfikir madey banyak kali gamekan dsai sejak penubuhan ph, adalah semata mata dia takut dsai bakal mencipta nama cemerlang dgn memacu negara ketempat paling tinggi.

Dunia memberi gelaran dragon of Asia semasa dsai menjadi mof. Ekonomi Kita berada ditempat paling stabil dan kukuh. Aku rasa madey tidak mahu namanya tenggelam.

Jika bersama madey adalah lebih baik kita biarkan moidin menerajui negara, sehingga pru, Kita lagi kuat dan bakal menang mudah insyaallah kerana pn sudah ada pas, umno kita hanya perlu berlawan team madey. Waktu itu kekuatan pkr/ph lagi kuat dan padu.

Madey memang sudah dilihat jelas sejelasnya mahu mengancurkan ph....jadi dari kena kencing lagi baik kita tunggu pru 15. Bila dsai dilantik sebagai ketua pembangkang apa madey buat? Dia pun nak juga jadi pm kembali, sepatutnya dia membuat statement seperti saya akan membantu Anwar utk menjadi pm seperti yg kami persetujui tapi ini tidakkkk dia pun nak juga jadi pm.

Ehhhh 2 bln lepas masa letak jawatan tu madey hilang ingatan ker? gila ker jika hilang ingatan maknanya dia akan hilang ingatan lagi tidak mustahil. Diharap dsai cerdiklah kali ini jgn dikencing utk sekian kalinya.

No comments: