MGF06022017_BANGUNANMENARA23
Ibu Pejabat Bank Negara Malaysia, Kuala Lumpur.
KUALA LUMPUR – Bank Negara Malaysia (BNM) mengeluarkan soalan-soalan lazim berkaitan langkah-langkah untuk membantu individu, PKS dan syarikat korporat yang terjejas oleh wabak Covid-19.
Soalan-soalan ini diharap dapat memberi panduan kepada mereka yang berkaitan.
Berikut adalah soalan-soalan tersebut:
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-001
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-002
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-003
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-004
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-005
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-006
dATT1-Soalan-Lazim-Mengenai-Langkah-Langkah-untuk-Membantu-Individu-PKS-dan-Syarikat-Korporat-yang-Terjejas-oleh-Wabak-COVID-19_postAGFra-page-007