DULU MASA JADI PEMBANGKANG NAMPAK CERDIK,BERFAKTA DAN BERANI...BILA JADI KERAJAAN RUPANYA TAK CERDIK PENAKUT DAN JAGA JUGA JAWATAN...HARAM SUNGGUH AIHH



Minta Maaf kalau aku kata Kerajaan PH hari ini mandul..Pondan dalam menghadapi Fitnah Pembangkag.. Sudah lah Pondan.. takda keupayaan berfikir melawan dakyah depa... padan lah Tun Daim kata ramai Menteri berlagak..Depa bongkak dan berlagak tanpa sedar...

Kalau aku jadi Kerajaan..Jadi Menteri.. Hari ini jugak aku tawarkan Perdebatan di Media,Di TV melibatkan isu Tabung Haji... aku akan buat rancangan meja bulat seperti Indonesia.. seperti Metro dan Kompas TV.. Panggil semua Pemuka Fitnah Berhujjah secara terbuka..

Orang yang pertama korang kena cabar.. Tuan Ibrahim dan Anak haji Hadi.. Orang ni kena diajak Berhujjah... jawab lah fakta mcm mana pun.. Walaun bukan jenis Baca...

Dengan cabaran mcm ni jer layak untuk Depa.. Tengok Sebelum ini bila dibangkitkan isu penjualan saham syarikat perladangan TH... Mula mula Asyraf Wajdi garang sangat nak ajak Mujahid berdebat.. Bila aku suruh PH sambut debat di media.. Rasanya Faiz fazil noor dah cabar Asyraf Wajdi..Bila nak sahut cabaran, Asyraf senyap sampai hari ni..

Letak kan Dr Khalid, Dr Zaharuddin Abd rahman, Faiz Fadzil atau Khalid Samad.. dan Bawakan Tuan Ibrahim..Khalil Hadi dan Asyraf Wajdi.. Buat debat meja bulat lawan penipuan dan dakyah depa..

Kita kena faham..Depa ni bukan ada Hujjah sangat.. tujuan depa nak main persepsi untuk sebaran di media sosial..Whatsaap untuk mainkan Sentimen kaum dan Agama.. masa Wanji cabar Ulama PAS.. Ulama PAS lari jugak.. bagi macam macam alasan..

Jadi Bagi pemimpin PH..tolong jangan jadi Pondan.. dan jangan jadi mandul untuk berfikir.. Dah jadi Kerajaan dok main FB dan Twitter mcm Pembangkang.. lepas tu dok cakap sorang2 dalam Jom Channel..Sapa yg nak tengok..Syok sendiri..Berani lah Sikit.. :)

Ipohmali


No comments: