Dari Anwar Ibrahim fan Club- cubaan malukan Anwar

Dari Anwar Ibrahim fan Club..




Ini Yusof Rawter, bekas penyelidik sukarela untuk Anwar. Baru ni, dia keluar statement yang Anwar ajak dia buat seks. Taknak cakap banyak, nilaikan sendiri.

September 2018 - Masuk kerja di pejabat Anwar

2 Oktober 2018 - Pergi rumah Anwar, Anwar ajak seks. Dia menolak, siap jerit kat Anwar "stop being a fucking cibai". Fuhhh berani. Anwar kata "Lepas ni you kena buat juga sebab saya akan jadi PM". 

Mei 2019 - Dia cuba masuk pejabat Anwar dan dihalau oleh staff Anwar yang lain. Rupanya sebab dia dah dipecat atas kes dadah dan masalah disiplin.

19 November 2019 - Buat akuan bersumpah kerana mendapat ancaman sejak kebelakangan ini

Okay, ini timeline cerita mamat ni. Sekarang kita tengok logiknya.

1) Kalau betul kau nak kena liwat dengan Anwar and kau pun tak rela masa Oktober 2018 tu, yang kau still kerja dengan dia sampai setahun buat apa? Bukan setakat tu, siap nak masuk pejabat Anwar Mei 2019 walaupun dipecat. Dalam sejarah, ni kali pertama "bakal mangsa seks" selesa kerja bersama, siap tak move on nak masuk office juga walaupun dah dipecat.

2) Kau dah ada isu dadah dah sebelum akuan bersumpah, apa jaminan yang kenyataan kau tepat dan berkredibiliti?

3) Dia kata, Anwar kata "Lepas ni i jadi PM". Come on, ayat ni secara jelas nak menakutkan rakyat kononnya Anwar akan salahguna kuasa yang ada nanti untuk tujuan yang tak betul. Motif politik jelas sangat lah, brader.

4) Buat akuan bersumpah kerana terima ancaman? Kita cabar mamat ni buktikan ancaman yang diterima. Lepas setahun baru nak buat akuan bersumpah sebab diancam ke sebab kongres? 🤔

5) Tarikh yang disebut kononnya berlaku adegan jijik ni pada 2 Oktober 2018. Check sendiri gambar di bawah. Terbukti Anwar ada program sepanjang hari.


No comments: