KALAU KERAJAAN GAGALIS PAKAI MAGKOK HAYUN MEREKA INI. MEMANG TAK AKAN NAIK LA. ZAMAN NAJIB DULU MEREKA NI LA JUGA APA JADI PADA NAJIB. ORANG BENCI UMNO. JADI KALAU PN PAKAI MEREKA NI. SAMA LA . ORANG BENCI PN.


Puak puak ni ingat orang sarawak nak pada Pas..Memang dak la..so dua tiga ekoq tiktokers ni dok kata kerajaan nak jatuh...ada pulak yang percaya..apa punya bengong.Tak sekolah ka apa...







 Real story, memang dorang buat kerja habis-habisan nak tukar kerajaan. Pengakuan Premier Sarawak, Abang Jo sendiri, memang ada wakil yang berjumpa dengannya baru-baru ini untuk memujuk GPS supaya menyokong PN. Ini memang berlaku.


Tapi Abang Jo dah tegaskan GPS akan terus bersama DS Anwar dalam Kerajaan Perpaduan. Mungkin cerita yang Jumaat kerajaan bakal tumbang tu sebab yakin sangat GPS akan sokong mereka. Mereka rasa GPS akan setuju kalau Samsuri jadi PM.


Kalau mamat ni kata kerajaan dah tumbang, tak apa. Kita tunggu sidang parlimen berikutnya. Ada tak usul undi tak percaya. Kalau tak ada, memang sembang kari la. Sebab PM boleh hilang jawatan cuma dengan usul undi tak percaya je. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: