KELEMBAI BODOH KAKI FITNAH




Pak Zahrain ni orang lama dalam politik.  Tapi lama bukan bererti selamat dari kebodohan.  Orang tua yang dulu pernah bercakap menyokong PMX sebelum PRU15, dan menghentam Bosku begitu hebat, rupa2nya ada "udang sebalik batu".  


Menjelang PRU15, dia sendiri angkat dirinya mahu jadi calon untuk bertanding mewakili PH di parlimen BTR.  Dalam satu program ceramah di BTR yang dihadiri oleh Anwar Ibrahim, dia sanggup hadir dan tersengih2 duduk kerusi hadapan macam sang kelembai bodoh.  Alhamdulillah, pimpinan PH tidak pandang pun orang tua ini walaupun sebelah mata. 


Selepas tidak dicalonkan, nadanya berubah dan kini mula menyerang PMX.  Banyak dah dia tulis cari salah PMX sekarang walaupun terpaksa menulis berita2 fitnah sehingga menampakkan lagi kebodohannya.  Baru2 ini, sekali lagi dia angkat dirinya bahawa Bersatu pelawa dia join parti pimpinan pengkhianat, abah cow.  Kononnya dia tidak mahu join tetapi tetap akan sokong PN.  


Itulah stail dia.  Jangan terperanjat satu hari nanti sang kelembai tua ini akan tersengih2 lagi meminta kerusi untuk bertanding dari Bersatu.  Baru aku tahu mengapa Umno sendiri dah lama tidak pedulikan dia.  


WFAUZDIN NS



No comments: