Betul la Mahathir dah tahap nyanyuk...



Orang yang ada duit sampai RM500 bilion ni bukan calang-calang orang tau. Bukan jenis tahap walaun yang tak tahu perkembangan dunia. Mereka bukan setakat tahu perkembangan semasa, malah mereka ada pasukan yang menjangka masa hadapan.


Nak cerita macam ni, dengan budak Pasti bolehlah kot. Tapi orang yang berakal takkan percaya cerita kelakar sebegini. Mustahil orang yang punyai modal sebesar itu tak kenal pentadbiran sesebuah negara. Dan mustahil juga kepimpinan negara akan tolak.


Hey... RM500 bilion tau! Kalau sampai ke menteri kayu macam zaman Mahiaddin dulu pun, paling tidak pasti mereka akan minta komisyen. Tapi nak tuduh menteri minta komisyen susah sebab dah jadi tuduhan rasuah dan tak dapat dibuktikan. Jadi dia buatlah cerita kartun begini.


Sebab tu aku kata Mahathir dah nyanyuk. Sampai tergamak jaja cerita kelakar sebegini. Dia tak hirau logika. Asalkan boleh calarkan imej kerajaan, dia akan buat. Jadi bahan lelucon pun dia tak peduli. Begitulah tertekannya dia. Kesian gak tengok dia. Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: