𝗠𝗣 𝗟𝗘𝗕𝗔𝗜 𝗗𝗜𝗦𝗘𝗞𝗢𝗟𝗔𝗛𝗞𝗔𝗡 𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗣𝗘𝗟𝗔𝗝𝗔𝗥 𝗨𝗠𝗞 𝗕𝗜𝗟𝗔 𝗖𝗨𝗕𝗔 𝗠𝗘𝗡𝗚𝗨𝗧𝗨𝗞 𝗨𝗦𝗔𝗛𝗔 𝗣𝗠𝗫 & 𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜-𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜 𝗞𝗘𝗥𝗔𝗝𝗔𝗔𝗡 𝗠𝗔𝗗𝗔𝗡𝗜 𝗕𝗘𝗥𝗧𝗘𝗠𝗨 𝗣𝗘𝗟𝗔𝗝𝗔𝗥




MP OTAK KEMETOT KENA DENGAN BUDAK BUDAK U. SEBAB TU KENA BELAJAQ TINGGI SEBELUM JADI YB.








1) MP Lebai 𝗧𝗘𝗥𝗖𝗬𝗗𝗨𝗞 dan rasa 𝗧𝗘𝗥𝗚𝗨𝗚𝗔𝗧 TAK MAMPU SEKAT lalu hanya membengkakkan kemaluan sendiri. Perkara baik yg diusahakan oleh PMX 𝘀𝗲𝗷𝗮𝗸 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗞𝗲𝘁𝘂𝗮 𝗣𝗲𝗺𝗯𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗺𝘂𝗹𝗮 𝟮𝟬𝟭𝟵 iaitu program "𝗧𝗲𝗺𝘂 𝗔𝗻𝘄𝗮𝗿" diteruskan oleh para Menteri melalui sessi-sessi atau program 𝗜𝗸𝗼𝗻 𝗠𝗔𝗗𝗔𝗡𝗜 𝗱𝗮𝗻 "𝗧𝗼𝘄𝗻𝗵𝗮𝗹𝗹" bersama Rakyat serta Pelajar.


2) Program-program seperti ini lebih kpd mahu menyantuni dan menyelesaikan masalah Rakyat serta Pelajar secara lansung. PMX dan para Menteri juga bersedia dikritik secara terbuka. Ada pelajar UiTM pernah meminta supaya PMX JANGAN TUTUP UiTM. PMX beri jaminan itu hanya propaganda. Ini sikap gentleman dan telus diambil oleh Kerajaan MADANI. Ia adalah 𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗮𝘁𝘂 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗵 𝘆𝗴 𝗯𝗮𝗶𝗸. 𝗥𝗘𝗙𝗢𝗥𝗠.


3) Para pelajar adalah anak-anak muda yg kini berasa sangat 𝗧𝗘𝗥𝗨𝗝𝗔 𝗱𝗮𝗻 𝗗𝗜𝗛𝗔𝗥𝗚𝗔𝗜 𝗸𝗲𝗿𝗮𝗻𝗮 𝗣𝗠𝗫, 𝗠𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶-𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗗𝗦 𝗦𝗮𝗶𝗳𝘂𝗱𝗱𝗶𝗻 𝗡𝗮𝘀𝘂𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗜𝘀𝗺𝗮𝗶𝗹 (𝗞𝗗𝗡), 𝗗𝗦 𝗦𝗮𝗹𝗮𝗵𝘂𝗱𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘆𝗼𝗯 (𝗞𝗣𝗗𝗡), 𝗬𝗕 𝗥𝗮𝗳𝗶𝘇𝗶 𝗥𝗮𝗺𝗹𝗶 (𝗝𝗣𝗠 - 𝗘𝗸𝗼𝗻𝗼𝗺𝗶) 𝗱𝗮𝗻 𝗬𝗕 𝗙𝗮𝗵𝗺𝗶 𝗙𝗮𝗱𝘇𝗶𝗹 (𝗞𝗞𝗗) sudi bertemu dan berdialog dengan mereka.


4) Jika ditonton Temu Anwar, anak-anak muda kelihatan sangat teruja kerana cadangan mereka kpd PMX 𝗺𝗲𝘀𝗸𝗶𝗽𝘂𝗻 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗹𝗲𝘀𝗮𝗶 𝗮𝘁𝗮𝘂 𝗱𝗶𝗹𝘂𝗹𝘂𝘀𝗸𝗮𝗻 "𝗢𝗡 𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗣𝗢𝗧" tetapi diminta Naib Canselor memberikan perhatian dan melaporkan perkembangannya ke PMO. Ini bijaknya PMX. Ada juga cadangan pelajar dibawa PMX terus ke Mesyuarat bersama Suruhanjaya Sekuriti. Demikian sekali Program ini 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗮𝗿𝗴𝗮𝗶 𝗦𝗨𝗔𝗥𝗔 𝗔𝗡𝗔𝗞 𝗠𝗨𝗗𝗔 yg selama ini dikekang oleh 𝗔𝗨𝗞𝗨. 


5) Bayangkan diri anda di tempat pelajar-pelajar berkenaan? Wow...Seorg pelajar punya peluang mengadu terus kpd PMX dan Menteri lalu diberikan perhatian....!!! Tidak pernah dalam sejarah Malaysia pelajar diberikan peluang dan kedudukan sebegitu istimewa. Hasrat PMX ialah Program seperti ini akan diteruskan selagi mana Kerajaan MADANI berkuasa. Ia akan terus diadakan dan ROTATE ke seluruh universiti / pusat pengajian tinggi di negara ini. Pelajar tahu jika ada rezeki mereka akan bertemu lagi dgn PMX dan para Menteri. Mereka sentiasa teruja. Malah ada pelajar yg ambil kesempatan bertanya bagi pihak kakaknya, yg punya isu "doktor kontrak" dan dilayan dgn baik oleh PMX. Siap kirim salam lagi.


6) Ini adalah antara 𝗥𝗘𝗙𝗢𝗥𝗠 𝘆𝗴 𝗺𝗮𝗵𝘂 𝗱𝗶𝗽𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗣𝗠𝗫, 𝗣𝗿𝗼𝗳. 𝗗𝗮𝘁𝗼' 𝗗𝗿. 𝗠𝗼𝗵𝗮𝗺𝗺𝗮𝗱 𝗔𝗴𝘂𝘀 𝗬𝘂𝘀𝗼𝗳𝗳 (𝗞𝗣 𝗝-𝗞𝗢𝗠) dan Kerajaan MADANI utk memastikan generasi pelapis negara ini mempunyai keberanian menyatakan pandangan dan mencambahkan idea tanpa merasa bimbang diambil tindakan oleh pihak universiti. Ia adalah sesuatu yg sihat asal dipelihara adab sopan dan tidak melanggar undang-undang.


7) Anda boleh lihat Program ini disambut baik oleh anak muda kerana ia bukan majlis makan-makan bersama pelajar kemudian 𝗜𝗞𝗥𝗔𝗥 𝗧𝗮𝗮𝘁 𝗦𝗲𝘁𝗶𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗱𝗶𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗠𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗶 𝘆𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗶𝘇 𝗕𝗲𝘀𝗮𝗿 𝗻𝘂𝗻 𝗱𝗶 𝗨𝘁𝗮𝗿𝗮 𝗦𝗲𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗷𝘂𝗻𝗴. Program Temu Anwar, Ikon MADANI dan Townhall bersama Menteri-menteri kini popular di kalangan Rakyat dan Pelajar.


8.) 𝗔𝘁𝗮𝘀 𝗗𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗘𝗡𝗚𝗞𝗜 𝗱𝗮𝗻 𝗚𝗘𝗡𝗧𝗔𝗥 𝗠𝗣 𝗹𝗲𝗯𝗮𝗶 cuba mengutuk dan memperlekehkan usaha PMX dan Kerajaan MADANI tapi dibalun oleh pelajar-pelajar UMK sendiri. Jika MP Lebai memilih utk "bersengketa" dgn pelajar, maka semakin buruklah PA$ dan PNyakau di mata anak muda. Ini juga adalah natijah usaha BAIK Kerajaan MADANI membantu Rakyat dan Pelajar lalu mereka dengan sukarela mempertahankan tindakan Kerajaan MADANI. Alhamdulillah. 𝗔𝗻𝗱𝗮 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗯𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗰𝗶𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗽𝗲𝗹𝗮𝗷𝗮𝗿 𝗱𝗶 : https://harapanmadani.com/prn-2023-mp-pas-kena-sekolah-dengan-pelajar-umk-akibat-cuba-tohmah-program-temu-anwar/


9) 𝗔𝗻𝗮𝗸-𝗮𝗻𝗮𝗸 𝗺𝘂𝗱𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗹𝗮𝗷𝗮𝗿... 𝘂 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝗮𝘆 𝗕𝗔𝗕𝗔𝗜 to 𝗹𝗲𝗯𝗮𝗶......😅


Wallahualam.


- Zus Din 

20062023



No comments: