ZAHID BUAT LAWAK

 


Nak dekat PRU ni, banyak smoke signals dan red herring dikeluarkan. Kadang bukan untuk lawan berlainan parti, banyak juga game dalam parti sendiri. 


Bila saya terima berita, ZH taknak bertanding. Pada mulanya, saya pikir itu strategi sangat baik untuk UMNO. Will kill the narrative ZH nak naik jadi PM. 


Namun, saya terpikir balik. Apa yang ZH dapat dengan buat begitu? Kalau dia tak jadi calon, kerusi Presiden pun nanti orang akan minta dia turun. He will be a nobody soon. 


So saya komen, takkan lah dia nak buat sampai macam tu. Saya percaya ini mungkin game persepsi. Oleh musuh dalam selimut. 


Tup tup memang sah. Keluar statement benda ni tidak benar. 


Apa yang kita belajar dalam ini gambar?


Games of throne dalam UMNO sudah bermula.


Yang didamba bukan PRU sahaja, tetapi pemilihan UMNO jua… 


~LM~



No comments: