GURU DITENGKING PPD KERANA TAK VAKSIN

 https://t.me/YYcommunity/1698


RAKAMAN audio seorang pegawai PPD di Maran yang mengugut, memaki, mengherdik seorang guru lelaki di Sekolah Kebangsaan Maran, Pahang.


Terima kasih kerana memberikan kami bukti jelas. 


Kepada Cikgu terlibat, boleh berhubung dengan saya untuk kita pastikan beruk yang melangkaui bidang kuasa dikenakan tindakan Tatatertib.


Bila aku cakap, Guru Besar, Pengetua dan Pegawai PPD bawah tapak kaki aku saja.


Tolong percaya! 


Beruk PPD ini akan kena.


Aku nak tengok gangster ke mamat ni.



https://t.me/YYcommunity/1700


MARI sini YY nak pesan kepada Pegawai Pendidikan Daerah Kinta Utara.


1. Tiada kesalahan yang boleh disabitkan ke atas mana-mana guru yang berada di dalam kumpulan “anti-vaksin”, “pro-choice” atau apa sahaja gelaran yang anda berikan.


2. Dasar kerajaan tidak berubah, vaksin adalah pilihan termasuk kepada frontliner. Memaksa, mengugut dan memujuk mana-mana individu untuk terima vaksin adalah kesalahan.


3. PGB atau Pegawai Pendidikan Daerah yang rasa diri kuat dan nak lawan. Silakan kerana aku pasti bila anda terima Letter Of Demand. Kementerian akan lepas tangan, di saat itu anda bersendirian.


4. Guru dan AKP menolak vaksin boleh kena tindakan Tatatertib. Okay, kita terima tetapi bagaimana dengan PGB dan PPD yang bertindak di luar bidang kuasa?


5. Kementerian Pendidikan minta isu tidak diperbesarkan tetapi PGB dan PPD gigih nak main gila.



Nota kaki: Kementerian cuba tutup, PPD cuba londehkan diri sendiri. Bring it on‼️

No comments: