Selamat datang Dr Mazlee Malik...

 Selamat datang Dr Mazlee Malik...

BERITA BAIK & BURUK...
Saya sgt mengkagumi dua tokoh agama ini iaitu Dr Maza dan Dr Mazlee. Mereka keduanya juga merupakan rakan baik. Saya anggap keduanya intekektual agama yg sering menjadi rujukan saya.
10 tahun dahulu saya pernah berdoa agar kedua mereka ini akn bersama dlm perjuangan bersama DS Anwar. Akhirnya Allah berikan salah seorang dari mereka. Alhamdulillah🤲
Apapun hari ini kita menerima tokoh hebat dan kehilangan seorang figura hebat. Politik begitulah ada yg suka atau membenci. Ada yg gembira dan ada yg duka. Saya harap figura itu tidak kecewa begitu lama kerana bagi saya dia tetap mempunyai keistimewaan yg tiada ada org lain.
Seperti dia sudah nekad... jika benar saya doakan dia berjaya dgn urusan perniagaannya. Saya tetap bersahabat... itu style saya berkawan dgn semua org. Utk saya... tak peduli permainan politik ini cz saya bukan 100% fokus dlm politik.
Dlm wall saya pelbagai cerita samada politik, sukan, hiburan, history, kisah keluarga, rakan2 dan bermacam macam. Jika anggap sumbangan saya berguna alhamdulillah... dlm politik fokus saya agar negara ini berubah kpd yg lebih baik. Peace...👍


NORMAN RADZUAN








May be an image of 3 people, people standing and people sitting


No comments: