*KENYATAAN MEDIA OLEH ISNARAISSAH MUNIRAH MAJILIS, AHLI PARLIMEN P.169 KOTA BELUD 9hb Jun 2020*



Saya terkejut bila ada portal yang menyebut 4 orang ahli parlimen Warisan bakal keluar parti termasuk seorang wanita yang viral bermula petang tadi.

Saya adalah satu-satunya ahli parlimen wanita daripada Warisan  dengan ini menafikan bahawa saya akan keluar parti dan menyokong Perikatan Nasional.

Saya adalah antara penggerak awal parti yang menjelajah seluruh negeri sejak 2016 demi masa depan Orang SABAH yang lebih baik.

Gelaran Yang Berhormat yang ada dengan saya sekarang adalah atas kepercayaan masyarakat dengan Parti Warisan itu sendiri dan saya tidak akan mensia-siakannya.

Saya berdiri teguh dan menyokong penuh kepimpinan Presiden dan Ketua Menteri Sabah, YAB Datuk Seri Panglima Haji Mohd Shafie Bin Haji Apdal.

#WarisanAllTheWay

- Tamat -

Isnaraissah Munirah Majilis
Ahli Parlimen Kota P.169 Kota Belud
9hb Jun 2020


No comments: