BERSATU INDERA MAHKOTA SOKONG TUN M, SATU TAMPARAN BUAT MP INDERA MAHKOTA

Tahniah dan syabas kita ucapkan kepada Bersatu Bahagian Indera Mahkota yang berani, tegas dan berprinsip apabila tidak menyokong pengkhianat dan meneruskan sokongan kepada Pengerusinya, Tun Dr Mahathr.
Kenyataan yang dikeluarkan oleh Bersatu Indera Mahkota merupakan satu tamparan yang memalukan kepada MP Indera Mahkota, YB Saifudin Abdullah, salah seorang pengkhianat yang telah menipu pengundi-pengundi di Indera Mahkota. Beliau telah bertanding di atas tiket Keadilan mewakili PH, tetapi telah melompat keluar dan bersama dengan pengkhianat yang telah menjatuhkan kerajaan PH yang telah diberi mandat oleh rakyat pada PRU14 yang lalu.
Jelas bahawa pimpinan Bersatu di Indera Mahkota serta para penyokongnya yang majoritinya menyokong PH dan berdiri di belakang Tun M lebih bermaruah daripada MP Indera Mahota itu sendiri. Kita pun tidak pasti MP Indera Mahkota sekarang mempunyai parti atau tidak. Seperti kata SUA Bersatu, Dato Marzuki beliau tidak pernah melihat borang kemasukan ke dalam parti Bersatu oleh mana-mana pimpinan dari Keadilan yang telah melompat ini. Apakah Indera Mahkota sekarang ini memiliki seorang wakil rakyat yang bukan sahaja khianat tetapi tidak mempunyai parti?
InsyaAllah, pada PRU15 akan datang wakil rakyat yang khianat ini bukan dikuburkan oleh PH tetapi akan disepak keluar oleh rakan-rakannya sekarang dari BN/PN mahupun MN. YB Saifudin akan berkubur tanpa nisan nanti.
WFAUZDIN NS

No comments: