KITA JAGA KITA, PH TANPA TEAM MAHATHIR


HAMSINA HAMZAH 

Many are unhappy with Anwar, says Dr Mahathir




Buat apa kutip atok, nanti pendewa-pendewa dia kata kita menumpang popularity atok hebat mereka, Kita berjaya kerana atok, atok bijak mencatur dalil ayat-ayat  dewa batak mereka. Caitrok atok akan hari-hari menghina DSAI srikanji meloya, badak sumatera dan caitrok  lain akan menghentam apa sahaja gerak kerja DSAI, macam yang sudah-sudah.

So since atok mereka hebat biarlah mereka mencatur sendiri. Ada rezeki DSAI jadi PM itu sudah tertulis di luh mahfuz begitu juga sebaliknya. Namun untuk mengangkut biawak hidup dibelakang kita baik janganlah. Atok bukan orang yang berpegang kepada janji, dia sanggup gadai prinsip demi mendapat tempat untuk boboy dia dikerusi TPM. Pendewa-pendewa dia anggap perbuatan atok tu mulia, korang bayangkan lahhhh.

Cukup-cukuplah.... MALAYSIA bukan hak atok dan legasi dia shj. Kami penat menangkis macam fitnah yang dibuat pendewa atok. Rasanya biarlah Bersatu dengan cara mereka iaitu umno 2.0. Din botok, peminum bekas atok dan pendewa-pendewa atok kan bijakkkkk. Kita apa sangattttt..


No comments: