DR MAHATHIR BERI LAMPU HIJAU UNTUK BERHENTI



Pernyataan dan pengakuan dibuat Dr Mahathir yang dia sedia berundur sekarang juga jika Majlis Presiden PH buat keputusan perlu dilihat secara serius dan tidak ada yang berasa simpati dengan pernyataannya itu. Semua patut arif dengan caranya

Pernyataan itu dilihat, perdana menteri itu ikhlas untuk akur dengan keputusan majlis presiden. Nah tunggu apa lagi majlis presiden perlu mengambil tanggungjawab meminta Dr Mahathir berundur secara hormat.

Jangan ada yang memperhitungkan kedudukan diri dalam kabinet untuk sepakat minta Dr Mahathir berundur, dengan mengira kalau Dr Mahathir berundur kedudukan mereka dalam kabinet terjejas maka mereka enggan membuat desakan, sikap itu satu hipokrasi besar. Anda akan disumpah.

Apa yang semua pihak khasnya anggota majlis presiden kena pertimbangkan kedudukan kerajaan PH hari yang tidak begitu sumringah dari sudut pandangan mata rakayt bukan mementing tembolok bodoh diri sendiri.

Sementara bagi Dr Mahathir tidak perlu untuk menanti gesaan majlis presiden baru nak berhenti. Lakukan dengan keikhlasan dan kesedaran kerana cara begitu anda akan dilihat memiliki wisdom yang tinggi. Trims.

# ✍🏻 mso ii

No comments: