TH LINGKUP TAPI LEBAI LAUNG TAKBIR



Oleh: Mohd Asri Bakar

Bila Najib umum jer nama Ajis mamak tu jadi Pengerusi TH dulu...aku dah boleh agak dah, banyak perkara buruk akan berlaku. Akan berlaku banyak ketirisan dan penyalahgunaan kuasa dalam TH. Masa tu jugak, aku yakin, akan bertimbun-timbun lah wang TH akan di alirkan kepada Ajis Mamak dan Bos kesayangan beliau iaitu Semah dan Jibby sdn bhd.

Sejarah Ajis sendiri boleh di jadikan bukti. Seorang penjual kereta terpakai di PJ yang sering menipu para pelanggan2nya. 1 biji kereta, dia akan jual kepada 5 orang yang berlainan. Pastu, dia jadi pengedar kereta Proton pulak. Pun sama....ambik jerk deposit, tapi pelanggan tak akan dapat kereta yang di impi2kan. Bila di buat lapuran Polis (lebih dari 50 lapuran telah di buat sebenarnya)....tetapi tiada hasil apa2 pun. Ada seseorang kenamaan (pemimpin UMNGOK) ada di belakang beliau yang mempertahan kan si sial Ajis mamak the gampang forever!.

Pastu...nak bagitahu lagi nih. Sebelum dia terlibat dalam perniagaan menjual kereta, dia seorang penjual burger di depan kelab Syabas, lorong Sultan PJ, dan masa bila pulak dia boleh memiliki Ijazah? U mana? Bila? PJJ ker? Mohon Kerajaan siasat pembelian Ijazah oleh Ajis Mamak nih.

Bila dengar TH kerugian atau kehilangan wang lebih dari RM5 billion, aku dah boleh agak dah. Patut lah hidup dia mewah dan senang lenang. Ada pulak seorang bekas ASP Polis yang pernah siasat kes dia dulu tu (di PJ) pun dah terikut-ikut dia (jadi balaci Ajis Mamak). Semuanya demi WANG...WANG...WANG!!!!!.

Harap2 lah kan, ada kumpulan2 atau penganut2 PASUMNO yang berani untuk mengadakan perhimpunan supaya dapat mendesak Ajis mamak memulangkan semula wang2 tersebut. Duit orang Islam dan Melayu tu bro!....apasal tak berani nak buat himpunan sebagaimana perhimpunan beruk2 ICERD baru2 ni? Hmmmmmmm.

No comments: