LAWATAN DSAI KE TEMERLOH.PAHANG BAKAL BERUBAH KERAJAAN.





LAWATAN DAN CERAMAH KELOMPOK-1

Temerloh-Semalam lawatan DSAI ke Temerloh mendapat sambutan yang sangat menggalakkan.Ceramah yang di adakan di kampung baru kaum cina ini pada mulanya akan di adakan di salah sebuah restoan di pekan lama temerloh ,namun di batalkan di saat akhir kerana MCA tidak mahu ianya di adakan di situ.

Jadi Lokasi berubah di dalam kawasan kampung kaum Cina dan sambutan tetap tidak menghampakan.Lihat sendiri gambar...Bn gagal lagi.










LAWATAN KE DUA KE JENDERAK UTARA

Selepas di Temerloh DSAI ke kawasan Jendedak Utara dimana ceramah kelompok yang sama di kawasan jenderak Uatara di adakan.Umno yang pada mulanya mahu mengadakan provokasi akhirnya tidak dapat melakukannya kerana kawasanini di kuasai Pakatan Rakyat.

Turut hadir ialah dikalangan kaum asal pengundi dikawassantersebut."Pak Jabib" turut hadir sebagai MC di dalam ceramah.Man Kadir lebih di kenali di kawasan Jenderak Utara kerana bergerak bersama Hj Suhaimi Said yang dikatakan akan menjadi calon di salah satu DUN di Pahang ini.








Ceramah Terakhir ialah di markas besar PAS di Kuala Krau .Lebih 10,000 hadir mendengar ceramah yang turut dihadiri Sdr Mat sabu,Dato Tn Ibrahim Tn Man,Siti Aishah Srikandi Keadilan, Fauziah Salleh,Yb Syeikh, dan pimpinan setempat.

No comments: