TERKINI: MAKLUMAT MENYATAKAN SATU MEMORENDUM AKAN DI HANTAR MENDESAK FAIRUS MELEPASKAN JAWATAN


PULAU PINANG: Satu maklumat yang kurang jelas menyatakan bahawa AMK Pulau Pinang akan menghantar satu memorendum kepada pihak tertentu untuk mendesak agar TKM1 Pulau Pinang melepaskan jawatan.


Untuk menjaga pihak-pihak tertentu maklumat yang didapati tidak dapat di jeaskan kerana ianya akan menjejaskan parti PKR sendiri.Mungkin ada pihak-pihak atau orang tertentu yang mengetahui dengan lebih jelas akan perjalanan dan siapa dalang di sebalik segala peristiwa yang akan menjatuhkan kredibiliti PKR di mata masyarakat.
Apa yang menjadi persoalannya ialah siapakah yang akan di lantik untuk menjawat jawatan tersebut?Maklumat yang diterima team WRLR bahawa kerja-kerja untuk menjatuhkan YB Mohd Fairus adalah orang-orang PKR sendiri?
Maka kerana itu , ianya dilihat lebih teruk dari UMNO jika benar-benar ianya berlaku.
Ketika berita ini ditulis,YB Mohd Fairus sedang mengdakan perjumpaaan dengan 500 pemimpin Mahasiswa Pulau Pinang di hotel Traders dimana satu majis himpunan mahasiswa perdana majlis perundingan mahasiswa Pulau Pinang dimana semua pimpinan mahasiswa dari IPTS dan IPT akan hadir untuk berjumpa beliau
JIKA ADA DIANTARA ANDA MENGETAHUI MAKLUMAT SILA BERI KOMEN DIBAWAH
BLOGGER SAID:
SAYA SELALU MENGIKUTI PERKEMBANGAN YB FAIRUS.MALAH SAYA JUGA MENGENALI WATAK-WATAK PEGAWAI YANG BERHENTI DAN YANG TERBARU.
UNTUK BERKIDMAT SECARA SUKARELA ....DAH LAMA DAH............EN DIN BOLEH LIHAT BANYAK BERITA ........DALAM BLOG.INI PERANAN SAYA........DISEBALIK TABIR.MUNGKIN EN DIN JUGA PUNYA PERANAN YANG LEBIH LAGI...TAPI BIAR KENA CARA DAN TINDAKAN.SALAM.

No comments: