INI BUKAN TAKSUB PADA BANG NON...INI REAL..



 KENALI PMX.


PAKAR PERUNDING KEWANGAN.


1. Dato' Seri Anwar Ibrahim adalah pemimpin politik Malaysia yang pertama sebagai ' PAKAR PERUNDING KEWANGAN ' yang diakui oleh Bank Dunia pada tahun 2008 berdasarkan pencapain cermerlang beliau ketika memeggang Portpolio Menteri Kewangan 1991 hingga 1998.


2. Sebaik DSAI diistihar sebagai Pakar Perunding Kewangan oleh Bank Dunia, 6 negara dari 10 yang terkaya di dunia memohon KHIDMAT NASIHAT KEWANGAN dari DSAI.Negara-Negara tersebut adalah:


1. Arab Saudi.

2. UAE.

3. Qatar.

4. Kuwait.

5. Brunai.

6. Singapura.


3. Kerajaan Singapura mohon khidmat Nasihat Kewangan dari DSAI dan mereka bayar SD 100 Ribu bagi setiap satu Jam khidmat Nasihat Kewangan yang disampaikan oleh DSAI.


Sila rujuk Dato Saifuddin Nasution kerana beliau yang menyertai DSAI ke Singapura.


Nota:


1. Tulisan ini bukan bermaksud TAKSUB kepada DSAI,saya sedar DSAI hanyalah manusia biasa.


2. Matlamat tulisan ini adalah untuk mengekang,membendung dan melawan PEMBUNUHAN WATAK yang dilakukan ke atas DSAI oleh musuh-musuh politiknya.


3. Pembunuhan Watak bermaksud Fitnah atau Mengatakan hal yang TIDAK BENAR terhadap seseorang Individu agar rakyat dan masyarakat benci dan tidak suka serta tidak percaya kepada orang tersebut.


4. Pembunuhan Watak/ Character Assassination ialah usaha yang disengajakan dan berterusan untuk merosakan nama baik,reputasi atau kredibiliti Dato' Seri Anwar Ibrahim.


5.Pembunuhan watak adalah sebahagian dari Sains Politik yang harus dijawab dan dilawan dengan data serta maklumat yang berfakta.


6. Saya bekas pelajar DSAI di Yayasan Anda Akademik Kuala Lumpur dan juga bekas JEMAAH beliau dalam Pertubuhan Dakwah, Angkatan Belia Islam Malaysia ( ABIM ) ketika itu DSAI adalah Presiden Saya.


Abdul Rauf Hj.Jainullah.



No comments: