Berita ni buatkan aku sedikit gumam. Kenapa?


Sebab dia ni musuh dalam selimut dulu. Dia antara agen perpecahan PH yang disuntik oleh Mahathir untuk rosakkan PH dari dalam.


Aku bimbang tindakan dia ini hanya camouflage. Lepas ni dia mohon join PH. Dan kemudian porak perandakan PH sekali lagi.


Yang merisaukan aku, pemimpin Amanah sukakan dia ni! Jadi tak mustahil kalau lepas ni dia mohon untuk jadi ahli Amanah pula.


Sebab bagi aku untuk dia bubarkan MPN Pejuang WP sebab hilang keyakinan terhadap Mukhriz tu macam sebab yang tak logik.


Sebab dia ni punya setia kepada Mahathir, takkan dia berani nak kata tak yakin pada Mukhriz sebab itu akan sakitkan hati Mahathir juga.


Kalau dia bersara terus dari politik, Alhamdulillah. Tapi kalau dia mengendeng PH, aku rasa PH kena berhati-hati. Aku langsung tak percaya muka ni. Guane boh?


 

Raja Gelap 

.

No comments: