WANITA JALAN TERUS WALAU SAYA TEWAS.


RODZIAH ISMAIL



Alhamdulillah, akhirnya keputusan Pemilihan KEADILAN 2022 telah dikeluarkan secara rasmi. Sehingga kini, begitulah bentuknya keputusan yang dimuktamadkan.

Menang atau kalah, saya tetap terus berkhidmat kepada parti seperti biasa. Saya doakan semua anggota dan kepimpinan baharu terus kekal bertanggungjawab, amanah dan konsisten di mana sahaja kalian berada.

Ingat ya, jangan berhenti berusaha. Apa saja yang boleh dibuat, kita tetap akan usahakan. #WanitaPerluLagi.

Biarpun Agenda Regenerasi Wanita KEADILAN tidak dapat dijelmakan di peringkat Pusat dibawah Kepimpinan saya, namun ia tetap akan disuaikan pada skala Cabang Shah Alam yang dipimpin saya dan perjuangan ini akan diteruskan oleh 20 calon MPWP yang bersedia meneruskan agenda ini dan berikan peluang kepada mereka dan saya bangga dalam masa yang singkat, 20 susuk pemimpin ini dapat di lahirkan.

Sekarang, tanpa berdolak-dalih, kita bulatkan tekad menyusun kekuatan parti menuju PRU15.

#WanitaPerluLagi

#YakiniRakyat

#AyuhMalaysia

 

No comments: