PAS DOAKAN UMNO KALAH UNTUK MENGAJAR UMNO? UMNO, TOLONG TARBIYYAH PAS...


Memang lawak. Parti yang dapat telur pada PRU14 yang lalu ingin mengajar Umno. Mengapa Pas marah sangat kepada Umno? Apa yang Umno telah buat pada Pas sehinggakan lebai katik ini mendoakan kekalahan Umno di PRN Melaka?
Umno telah pelawa Pas untuk bersama Muafakat Nasional. Mengapa Pas tolak dan pilih untuk bersama Bersatu dalam PN? Patutnya Umno yang marah kepada Pas bukan sebaliknya. Tapi Pas mana pernah mengaku salah. Pas sentiasa betul sokmo.
Kita akan lihat dalam PRN Melaka nanti, siapa yang dapat telur dan hilang deposit. Umno atau Pas? Umno wajar tarbiyyah Pas erti persahabatan. Umno perlu beri pengajaran kepada Pas agar jangan suka bermain dua kolam seperti kegemaran lebai berbini dua.
Kami dalam PH kenal lama perangai Pas ini. Kami gagal tarbiyyah Pas. Kami cuba untuk beri tazkirah kepada Pas agar tidak sesat dan tidak mudah melacurkan diri dalam politik. Malangnya kami gagal. Kami simpati dengan Pas. Harap Umno boleh tarbiyyah Pas dalam PRN Melaka kali ini.
WFAUZDIN NS



LEBAI SAKIT YANG MEROSAKKAN JEMAAH PAS

May be an image of text that says "Mokhtar Dup 1h Follow Kalau tanyakan saya apakah saya sygkan MN? Wallahi saya jawab saya sygkan MN, kerana pembinaannya berteraskan ruh persaudaraan Islam. Namun dlm PRN Melaka saya merasakan UMNO Perlu kalah untuk UMNO benar2 memahami erti persaudaraan dan kepentingan AGAMA, NEGARA, dan UMMAH. Mudahan2 kekalahan UMNO di Melaka akan banyak mengajar POLITIK JUJUR dan BERSIH kepada UMNO. Oleh itu semua pengundi PAS perlu menjadi guru Politik kepada UMNO. UMS Kuala Trengganu 6.11.21"



No comments: