ORANG JENGKA NAK BANTU MANGSA GANGGUAN SEKSUAL

 May be an image of text


SALMAN ALI


Rakan-rakan yang mengenali saya tahu yang saya tidak pernah serta tidak akan mendedahkan aib peribadi sesiapa kerana kita juga tidak pernah terlepas dari kesalahan dan kesilapan.

Sesiapa dalam kalangan kita yang berdosa dan bersalah, cukuplah sekadar bertaubat dan memohan keampunan dari Allah. Semoga Allah mengampunkan kita dan menutup aib peribadi kita kita bersama.

Tetapi saya tidak akan berdiam diri terhadap orang yang menggunakan kedudukan dalam agama ini untuk mengambil kesempatan justeru memerangkap mangsa demi mangsa untuk kepuasan diri.

Kalaupun sepuluh ribu datang memaki, jemput datang lagi sepuluh ribu dan disini saya tetap berdiri bertahan dengan izin Allah.

Sesiapa yang terjerat dalam perangkap orang-orang agama yang rakus, tolong jangan berdiam diri. Masih ramai yang sudi membantu anda meskipun harus meredah ombak..

Saya menyokong penuh usaha aktivis Akhi Fairuz Al-Jengkawi untuk membantu mangsa-mangsa yang teranaiya.

Ayuh jangan diamkan kezaliman dan pencerobohan. Kalau anda tidak bersuara, ramai lagi akan dimangsakan.

 



No comments: