DATO' SERI ANWAR IBRAHIM PEJUANG Pro Rakyat yang sangat ditakuti oleh KA...



DATO' SERI ANWAR IBRAHIM PEJUANG Pro Rakyat sejak di usia muda dan sangat ditakuti oleh KAPITALIS serta politikus Korup & Kurap. Pelbagai FITNAH tak masuk akal ditimpakan ke atas dirinya tapi dia masih tegak berdiri.
Disenangi Ulama', para cendikiawan dan pemimpin dunia tapi dibenci sebahagian pemimpin dan Rakyat negara sendiri.
- Zus Din
16 Januari 2021




1 comment:

Anonymous said...

pkr sepatotnya sudah ada planing untuk kelangsungan pru akan datang dan lebih berani mengolah percaturan baru yang perti lebih berhalatuju tidak terkait lagi dgn percaturan lapuk yang kita tahu akan menuju jalan buntu ini satu pandangan jauh.

bila kita cerita tentang level sipulan bukan level saya saingan tidak ada tampa sedar kita sedang meremeh sesaorang dari kalangan pesaing jadi jawapan nya hujan panas ditengah hari semua yang diolah serba tidak jadi kebolehan itu dinilai yang mengatahui bukan nya sosok tuan badan.

25year ago wajahnya bengis dan sombong jadi fatwanya tidak menunjukan perkara tidak ada kehalusan yang mendasar kafir kafir kafir sehinga berantakan orang melayu dan melayu ketika itu tidak merumpun kerana bayang fatwa itu mengundang fitnah lalu berbalah dan kini berani bertempik tentang ummah sedangkan aklaq dan akidah tidak mendiri jadi ummah apa yang harus dibentuk??

ini penyakit very high levels tidak boleh tersingul jawapanya padah.

(function() { var d = document, w = window; w

Bicara Tokoh bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim | 10 April 2021