Wahhhh....TERUK SUNGGUH PERANGAI DEPA NIH....



Begitu jahatnya sikap kebencian PAS apabila menggunakan medianya mengfitnah kepada aktivis Perubatan pulak.. Kononnya Dr Musa mengkritik Dr Noor Hisham.. lagi teruk mereka cuba kaitkan dengan DAP.. apa kena mengena ?

kelompok PAS ini, mereka menyerang Dr Musa, dan melagakan dengan Ketua Pengarah Kesihatan hanya bertujuan melagakan kedua tokoh ini.. Sama seperti sikap mahaguru Kebencian mereka yang cuba menghasut pemimpin gerakan Islam...

Tujuan utama depa hanya satu, menutup kelemahan Menteri Kesihatan dan Kerajaan tebuk atap yang gagal..Bayangkan tugas Menteri Kesihatan dan 2 timbalannya terpaksa dipikul Ketua Pengarah Kesihatan.. lalu mereka sebarkan kebencian menggunakn naratif Politik kebencian dan Ashabiyah... 

Begitulah juga kerja jahat depa, dan apa yg mereka fitnahkan kepada KSU KPDN dalam hal permit pengedaran arak Heinieken dan carslberg dalam tempoh KPK..Mereka sebarkan gambar KSU dengan bekas Menteri PH untuk beri gambaran KSU itu lantikan Politik...hari ini depa sebarkan gambar Dr Musa bersama Dr Dzul..

Apa yang dibangkitkan Dr Musa itu adalah reality dan hakikat..ia bukan menyentuh soal Pengarah Kesihatan..Ya.. Dr Hisham pun faham..tetapi dia hanya penjawat awam.. dia tak boleh berpolitik.. Dr Musa hanya sampaikan kelemahan dan Kegagalan kerajaan tebuk atap...

Apa yang dibangkitkan tentang keperluan perlindungan Frontliner memang tidak dipenuhi.. Kita lihat sendiri bagaimana barisan hadapan bergelut tanpa pakaian perlindunan PPE yang mencukupi.. ada yang sampai menggunakan plastik sampah sebagai ganti pakaian PPE..dan ramai dari kalangan NGO dan aktivis terpaksa menderma keperluan barisan depan negara..

Sebenarnya banyak kelemahan yang jelas dari Kerajaan samada tindakan mengawal wabak.. proses kuarantin dipintu masuk negara, sehinggalah kepada kelengkapan barisan depan.. jangan kata PPE, hatta Topeng muka yang dijanjikan pun masih belum diedarkan ketika tempoh PKP sudah hampir tamat..

Dr Noor Hisham jauh lebih kenal isi hati dan jasa Dr Musa dalam dunia perubatan.. Sebagaimana Pemimpin gerakan Islam dan Pemimpin Asia barat lebih kenal Tun Mahathir dan Ds Anwar.. tindakan kelompok Khawarij dan ruwaibidhah menyebarkan kebencian hanya menzahirkan sikap jahat mereka.. 

Bagi menutup semua kelemahan ini..Mereka ciptakan sentimen Politik, Jadikan Dr Noor Hisyam sebagai benteng..apalagi menggunakan sentimen perkauman bagi menutup kelemahan Kerajaan tebuk atap.. 

Depa dok ingat Dr Musa itu kemaruk dengan jawatan dan elaun sebagai penulis upahan seperti Dr kangkung pujaan PAS tu.. PAS hari ini lebih jahat dari UMNO..media UMNO tak seteruk Harakah mengfitnah..

Tak cukup melakukan fitnah kepada Penjawat awam,KSU kali ini mereka mengfitnah aktivis perubatan yang jelas menerima pengiktirafan Antarabangsa hatta Presiden Erdogan..

Alhamdulillah..Tak sampai sebulan mereka memerintah, Allah zahirkan sikap Jahat kelompok Khawarij dan ruwaibidhah ini.. :)

Ipohmali

No comments: