JOM UCAP TAHNIAH PADA HIPOKRASI



WAN SIDEK
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Nampaknya trend melantik ahli parlimen akan terus berterusan sampai lah ke sidang parlimen bulan May. Jadi mereka yang dok kata musim covid ini jangan berpolitik adalah gerangan yang paling hipokrit.

Jangan tersilap, ini lantikan ini semua bukanya demi kepentingan rakyat. Lantikan ini adalah untuk menjamin setiap seorang dari 92 ahli perikatan nasional tadi secara terang atau gelap mendapat sesuatu dari laba. Jadi bila mereka hendak undi tidak percaya pada Yidin, mereka akan termakan budi.


Benda politik aras tinggi ini yang gagal di baca oleh mutfi naif. Dia ingat politik ini hanya berkisar pada warna kulit dan agama, tapi ia lebih dari itu. jadi zaman PH dulu GLC boleh recover dari kerugian sebab lantikan GLC zaman PH majority nya teknokrat. Bila teknokrat tadi buat keputusan untuk GLC mereka, mereka akan buat berdasarkan best interest of rakyat dan GLC.

Kalau ahli politik pula, mestilah mereka akan please political master mereka. Lepas ini jangan hairan la kalau MP-MP PN tadi bertukar kereta mewah ( semua fully paid by GLC). Itu apa yang kita nampak secara zahir. Yang belakang apa dia sakau kita tak tahu.

Kasihan tengok PM tebok atap cuba sedaya upaya hendak bepaut pada kuasa, sampai sanggup melacur kerusi parti sendiri pada UMNO demi survival.



Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teksImej mungkin mengandungi: teks yang berkata 'Pengkalan Chepa News 2 hrs Like Page TAHNIAH USTAZ NIK ABDUH PENGERUSI KESEDAR mengucapkan setinggi tahniah kepada YB Ustaz Hj Nik Mohamad Abduh Bin Nik Abdul Aziz, Ah... See More KESEDAR KELANTAN'
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks

No comments: