BERHENTI CORAK KETEGANGAN.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Salam REFORMASI!

Berikutan tercetusnya peristiwa-peristiwa yang mencemarkan parti baru-baru ini, PRO98 Reformis Malaysia menyatakan kemarahan dan kekesalan terhadap apa yang berlaku. 

PRO98 Reformis Malaysia tetap berpendirian untuk berpegang teguh dengan saranan DSAI agar berhenti mempamerkan corak ketegangan pergeseran dalaman parti memandangkan jaminan tindakan tegas akan dikenakan terhadap golongan yang terbukti terlibat setelah siasatan oleh Lembaga Disiplin selesai dijalankan.

Fokus PRO98 Reformis Malaysia ketika ini adalah memberikan sepenuh sokongan kepada DSAI dalam menangkis serangan pertuduhan terbaharu salahlaku fitnah jijik bertujuan mencemarkan kredibiliti beliau. Ahli PRO98 Reformis Malaysia harus sentiasa berwaspada dan bijak menilai membaca situasi semasa.

PRO98 Reformis Malaysia adalah sebuah NGO berdaftar yang mendukung sepenuhnya kejayaan Parti Keadilan Rakyat juga ingin memohon supaya pemimpin-pemimpin tertinggi PH membuat ketegasan menuntut PM7 (sementara) menetapkan TARIKH peralihan kuasa kepada DSAI selaku PM8. 

Tarikh peralihan kuasa ini adalah tidak melepasi TARIKH 9hb Mei 2020.

Salam hormat.

REFORMASI!

Aliza Hasan
Setiausaha
PRO98 Reformis Malaysia
13 Disember 2019

No comments: