TAHAP PEMIKIRAN WALAUN BEGITU LEMAH



Posting ni bukti perbezaan tahap intelek antara walaun dan penyokong PH.


Dari tahun 2021 lagi dah sibuk diperkatakan tentang ID digital ni. Malah Hamzah Zainuddin sebagai Menteri Dalam Negeri waktu itu pernah menulis berkenaan isu ID Digital ni.


Tapi masa tu tak jadi isu pun. Tak ada cerita maklumat peribadi kita akan dicuri dan sebagainya. Perkara ini tidak menimbulkan polemik pun masa tu. Tapi kenapa agaknya?


Kerana perbezaan daya intelek dan tahap kecerdikan antara penyokong PH dan walaun. Penyokong PH tak jadikan ia isu kerana tahu ini sesuatu yang diperlukan oleh negara.


Walaun sendiri pun senyap masa ni. Tapi bukan sebab masa tu walaun faham keperluan ID Digital ni. Tapi sebab walaun jenis walak. Apa pemimpin dia buat dia angguk je.


Hari ini walaun kecoh pasal ID Digital ni pun, percaya la aku kata, walaun tak faham pun apa yang dia lawan. Dia bising sebab pertama, ianya dibuat oleh kerajaan, kedua, sebab ada walaun lain dah mulakan. Dia main ikut je.


Sepatutnya isu ID Digital ni boleh buka mata rakyat yang sebenarnya membuang masa percayakan cakap walaun dan layan isu yang mereka bawa. Mengarut je. Guane boh?


 

Raja Gelap II 



No comments: