EH..EH..SIAPA DULU SIAPA KEMUDIAN...KASA PUN ADA KES NIH....JAGA JAGA YA....

 



Tuan Ibharim berkata, kenyataan DS Anwar tentang sesuatu isu mendahului penyiasat. Dalam masa yang sama, dia kata lebih ramai pemimpin PN yang akan ditahan. Eh, siapa yang mendahului siasatan ni?


Tuan Ibharim kata kenyataan DS Anwar adalah bagi membina persepsi sebagai persediaan menghadapi PRN. Dalam masa yang sama, pemimpin PN sendiri sedang bina persepsi DS Anwar sedang cuba balas dendam.


Hakikatnya, semua tuduhan mereka yang DS Anwar lakukan sebenarnya sedang mereka lakukan sendiri terhadap DS Anwar. Bina persepsi, bunuh karakter, fitnah, kenyataan mendahului siasatan serta banyak lagi.


Agaknya apa yang mereka pernah buat kepada DS Anwar sampai mereka kata DS Anwar nak balas dendam ye? Sebab yang kita rakyat faham, kalau DS Anwar nak balas dendam, dah tentu Mahathir akan jadi calon pilihan utama.


Tapi Mahathir yang paling banyak susahkan hidup DS Anwar tak terusik. Sebaliknya PN  pula yang terasa sedang didendam. Mesti ada dosa agung mereka terhadap DS Anwar. Share la sikit. Guane boh?


 

Raja Gelap 

.


No comments: