DSAI DI PENDANG










DATO ZUL MOHAMAD

Alhamdulillah ....boleh LA cara cara org baru belajar dipendang

Tak berapa pandai sangat .......tempat hijau yg org tak berani nak masuk ...aku sahut cabaran menghidup kan keadilan disana ....

Tempat org tak berani lawan ...aku kata kita lawan ....

Sambutan anak muda (yg kata anak muda kurang ) anak muda mencecah 50%.... ..anak muda masuk setelah dsai masuk penuh dibelakang ...

1-Dewan tak muat ...

2-kunjungi pondok bersama dsai ke pondok tuan 

Terimaksih semua sahabat aku yg betul betul support dan buat move dlm diam ..dan hasilnya nampak hari ni..

Terimaksih anak muda Pendang

Terimaksih org org Siam .....

Terimaksih AJk aku yg semua sepakat membantu dlm kerjasama yg baik .dan aku tak abaikan mereka yg membantu aku 

Terimaksih Anwar Ibrahim club yg menyokong kuat kehadiran dsai dan meyakinkan pimpinan bahawa aku mampu organise ...

BUAT MASYARAKAT PENDANG

Saya susun sepuluh jari mengucap kan terimakasih ...saya anda semua ...

Rakan rakan Volkswagen Kedah Perlis pulau Pinang

 

No comments: